On taas sunnuntai iltaa ja tämän viikonlopun jälkeen olen aika väsynyt. Tuntuu siltä että 20 minuutiä sitten oli perjantai iltapäivä kun kävin hissillä kadulle. Ehkä minulla oli liian paljon tehtävää. Ensi viikolla on tulossa lisää.

Sain uuden työpaikan samassa yhtiössä ja minun täytyi tehdä uuden työpaikan ja entisen työpaikan hommaa saman aikaan. Kun joku ihminen tulee töihin minun sijaan, sitten olen vapaana uuteen työpaikaan. Katsotaan miten tuo menee ;)

En ole onnellista kuitenkin koska minulla on nyt lisää hommaa, lisää vastuutta ja varmaan lisää stressiä muttei valitettavasti lisää palkkaa. Uskoin niin että lisää rahaa olisi tulossa. Kun minun pomoni kertoi minulle että olen saanut paikan, hän sanoi samalla suoraan ettei tule lisää palkkaa.

Nyt on toimistossa ongelma koska vanhalla pomolla on minulle tehtävää, uudella pomolla on minulle tehtävää enkä vielä ole saanut uuden työsopimuksen. Siis huomenna aamulla on kokous jossa he riitelevät kenen homma minun piti nyt tehdä ja kun olen vapaana entiselta pomolta. Ei ketään välitä etten saa lisää palkaa... paitsi minä tietenkin.

Mielenkiintoinen tuulevaisuus minulla on.