Viime viikkolla uuden iPod Nanon käynnistys meni tosi hyvin ja nyt liikkeessa maailmassa on vielä enemmän iPodia kuin koskaan. Sellainen laite ei ole vielä tullut minun käteen, mutta kun olen pois kotoa, se tuntuu siltä että joka ikinen ihmisilla on valkoiset kaappelit menossa korviin paitsi minä.

En tiedä miksi en ole ostannut jo iPodia. Ensimmäinen malli oli kaupoissa yli kymmenen vuotta sitten ja sen jälkeen monta uutta mallia ovat tulleet Applen tehtaista, mutta maailman suurin markkinointi touhu ei vakuuttunut minusta ostamaan yhden.

Ne ovat kyllä ihania, ilman muuta. Ehkä minun rahani on aina ollut johonkin mualle mihin sen täyttyy mennä, tai kun minulla on ollut raha taskussa olen maksannut sillä jotain tarkeampaa tai mielenkiintoisempaa - tai olen valitettavasti tuhlannut sitä kokonaan :)

Toisana päivänä työkäveri antoi minulle hänen iPhone pelamaan. Voi että mikä kiva lelu! Ja siis nyt olen päättänyt että jos ostaisin iPodia, malli olisi iPod Touch. Mutta minä odotan ehkä vielä kymmenen vuotta ja nauta vain elämän ääneet minun ympärillä. Ehkä...