Eilen minulla oli vielä tehtäviä listalla kun työpäivä oli tehty siksi minä kansin kotiin läppärini. En tavallisesti ottaa sitä mukaan koska minusta työn pitäisi jäädä töihin, mutta otin sen kuitenkin - enka tehnyt siitä mitään. Kone jäi lattialle koko illan ja tänä aamuna kansin sen takaisin.

Nyt kun olen menossa töihin ja kirjoitan tätä junassa, tuntuu siltä että oli hyvä idea :) Suurin ongelma on niin että läppärin koko on melkein kuusitoista tummaa ja istumapaikat ovat noin samat. Siis kyynärpäät olivat tiukasti kylkiä vasten koska mies minun vieressä tarvitse omansa tilansa.

Olen iloinen kun minä saan kirjoittaa junassa koska on aina mielenkiintoinen paikka, vaikka jos ei ole melkein ikinä hiljaista. Nyt toinen vaihtoehto tuli mieleen. Pari kuukautta sitten huomasin Asuksen EEE-PC. Oli ihana pikku linuxin käyttöinen läppäri jossa oli kaikki tarvitsin.

Oli hieno kone mutta näyttö oli vain seitsemän tummaa ja näppit olivät liian pienet. Nyt heillä on uusi malli jossa on isompi näppis ja näyttö. On vielä aika pieni kädessä mutta nyt on käyttäväkin. Minä haluan yhden tietenkin.