Tuntuu siltä että Australiassa tällä hetkellä iPhone3G on ainoa vaihtoehto jos haluat ostaa uuden kännykkän. Olen sama mieltä kuin toiset teknimieliset tyypit että puhelin tulevaisuus on rakennettu siinä, mutta olen kuulunut siitä jo liikkaa.

Vuosia sitten sama hulluus oli olemassa kun Apple näytti maailaan iPodia. En ole vielä ostannut sellaista enka usko että ostaisin näkyvässä tuulevaisuudessa.Minä pidän heidän tuotteistä mutten halua ostaa jotakin vain koska kaikilla muilla on.

Nyt kun olen kirjoittanut pahasti siitä, jos jossakin maailmassa on joku ihana ihminen kuka haluaisi antaa minulle yhden, ota yhteyttä! :) Tulisin todella onnelliseksi - vaikkakin näytän tekopyhältä ihmiselta ;)

Mainos alhaalla oli kännykkäkaupan ulkoseinällä tänä aamuna ennen kauppa oli auki. Ei ole nähtävästi kauppaa Melbournessa joilla on niitä. Mutta on tilauksia paljon!

1735276.jpg