Olen päätynyt että haluan treenata kovempaa kesään asti koska olen tullut vähän laiskaksi :( Olen ollut treenannut aina mutta viimeisia kuukausia olen ollut tarmoton enka ollut yrittänyt riittäväksi. Siitä tuli paha olo siksi haluan jatkua ihan kunnolla.

Kävin internetissa löytämään verkko-treenauskirja jos olisi olemassa. Minä löysin Fitness Journalia ja kiva idea heillä on, muttei sitä ole minulle sopivaa. Minun mielestä Fitness Journal:lla on samalla liian vähän ja liikaa. En tarvitse tietää esimerkiksi viimeistä kertaa kun ostin lenkkarit tai kun poltin tupakkaa (en ole ikinä poltannut tupakkaa).

Siis nyt minun täyttyy kirjoittaa oman, tai käytä taulukkolaskentaohjelmaa. Olisi helpompaa käytä jotain joka on jo olemassa, mutta olen joskus nörtti ja tykkään ideasta että kirjoittaisin uuden. Mutta... jos on suomeksi sellainen sovellus niin kuin Fitness Journal tai parempi, ole hyvä ja kerro :)