Perjantai iltana minä tein jotakin jota en ollut aikaisemmin tehnyt. Annoin itselleni hiustenleikkauksen partaveitsilla. Oli mielenkiintoinen koe ja sen jälkeen olen ylpeä sanoa etten nähnyt niinkuin keitetty kananmunaa.

Minun tukka on aina lyhyt mutta tämä on lyhyin se on ikinä ollut. Minä päätin tehdä sitä koska olin kyllästynyt että hiustenleikkaus kestaa niin pitkään. Leikauksen partaveitsilla ironisesti kesti pitempi aikaa, mutta kokemusta opin pari asiaa:
  • Ensimmäinen kertaa kun pesin pääni, tuntui siltä että pää ei ollut minun. On vaikea selitä mitä minä tarkoitan, ja vaikeampaa kirjoita sitä, mutta pää tuntui oudolta käsille ja kädet tuntui oudolta päähän.
  • Melkein joka kerta kun ajan parran minä leikkaan kasvoni, mutten leikannut koko päätä ollenkaan.
  • Se tuntui oudolta kun laitoin t-paita päällä ja pää meni niin helposti reijän läpi :)
  • Seuraavana päivänä kun laitoin t-paita päällä, minun pää ja t-paita toimivat tarranauha parina.