Kävin just ostoskeskuksessa. Minä tarvitsin lähettää postia, mutta oli myös hyvä syy kävele pois toimistosta nautimaan ilmaa ulkona. Koska minun työpöytä on tällä viikolla pitka matka ikkunoilta en tiennyt että vettä sataa, muttei häirinnyt minua olenkaan koska tänään on perjantai eika mitään voi mennä pieleen perjantaina - viikonloppu on tulossa joka minuutia lähempänä :)

Minulla oli vähän nälkä mutten halunnut ostaa mitään koska tunttu nykyään siltä että syön työssä koko päivän. Haluaisin myös elää ilman liikkaa sokeria mahdollisimman usein, mutta on samaan aikaan vaikea olla. Kaikki tietävät ettei poltaa melkein mitään rasvaa kun istut työpöydän äärellä, siis minun pitäisi olla varovaisempi mitä laitan suuhun :)

Tänä aamuna kuitenkin ruoan tuoksu oli liian vahva ja ostin pari lihapiirakkaa. Toisen oli "kuningas liha" ja toisen oli "lammas ja rosmariini" (katso kuvaa alhaalla). Nämä olivat vielä kädessä kun näin karkkikoneita ja yritin aika heikosti kävellä niiden ohi. Kyllä... ostin karkkia. Olen ylpeä sanoa että maksoin vain 50 senttiä.

Minulla on ikävä irtokarkkeja suomessa. Muistan kun paljon rahani meni sinnepäin :)

1741418.jpg  1741419.jpg