Perjantaina sain palkan ja siinäkin oli jotain muuta; nykyissä työpaikassa, kaksi kertaa vuodessa sain bonuksen jos minun homma on ihan kunnolla. Minä päätin ostaa itselleni uutta läppäriä. Minä kirjoitin aikaisemmin EEE-PC:ltä ja miten ihanalta näytti, mutta löysin myös toinen malli MSI:lta joka oli mielenkiintoinen.

Tämä malli on aivan uusi täällä ja on vähän vaikea löytä kauppaa jossa on. Löysin yhden ja soitin sinne kysymään jos heillä oli sellaista ja vastaus oli valitettavasti ei. Mies sanoi että kaupassa oli demo-malli nähtävänä, ja ensi viikolla heillä olisi tuoteita paikalla. Siis heti työpäivän jälkeen menin nopeasti kaupaan.

En ollut ikinä käynyt tässä kaupassa enka tiennyt missäpäin oli. Minä hyppäsin rautiovaunusta pois ja loysin toinen kauppa ja kävin siinä. Minä näin hylyllä melkein heti tätä mallia ja kysyin siitä - oli oikea malli ja heillä oli toinen takahuoneessa vielä paketissa. Olin iloinen ja ostin sen heti. Läppäri on nimittäin MSI Wind U100 ja minusta tämä on aivan ihana.

Minä kirjoitan tätä junassa Windilla ja läppärin koko on täydellistä. Jos haluat tietää jotain muuta tasta, jätä kommentia ja minä vastan :)