Olen kirjoittanut blogiin joka päivä yli viikon. Hyvä minä! :)

Pari päivä sitten sain kuukauden palkan ja taas (tällä hetkellä ainakin) minulla on taskussa vähän rahaa. Tuntuu nyt siltä että jos en osta jotain, koko summa voisi kadottaa kun maksan vähän täällä ja tuolla. Siis nyt minun täyttyy tehdä päätöksen. Minulla on kaksi eri paikaa joista haluaisin ostaa leluja.

Postissa tuli tänään pieni mainos Iron Mind:lta ja heillä on aina mielenkiintoisia tavaroita. Tällä keralla olen huomannut tätä kirja.Tämä näyttä tosi hyvältä vaikka siinä on vain 72 sivua. Sen kirjoittaja oli aikaisemmin voimistelija ja on vielä todella vahva ihminen. Minä uskon niin että kirja olisi hyvä.

Koska voin olla samalla nörtti, olen halunnut pitkän ajan ostaamaan jotain ThinkGeek:lta. Kun täällä on niin monia ihania tavaroita, vaikein asia on päätös. Katsotaan miten menee...