Ensi viikolla Lauran äiti ja eno tulevat meille käymään. Minua jännittää. Tämä on toinen kertaa että Pirkko on tullut Melbourneen mutta matka tänne on Tapanin ensimmäinen. On kiva että he ovat tulossa ja kivempi vielä että tällä keralla olen heidän koko loman aikaa pois työstä :)

Muutamia viikoja sitten minä kuulin että Tapani oli harjoitelemassa vähän englantia ennen matkaa. Kuulosta aina oudolta kun minä kuulen joku Lauran perheesta puhu englantia, koska melkein koko ajan kun asuin suomessa he puhutiin minulle vain suomea (kiitos kaikille ;).

Silloin tällöin (kiitollisesti) joku puhui minulle vähän englantia kun oli todella selvä etten ymmärttänyt jotain :) mutta todella iso kiitos Matille kuka melkein viiden vuoden aikana yritti jatkuvasti opettaa minua hänen omalla tavalla :) En muista kuinka monta kertaa olen oppinut häneltä jotain puoli minuuttia myöhemmin kun keskustelu oli jo vaihtanut :)

Taas kotona meidän pikku suomalainen perhe tulee suurimmaksi. Kyllä... minua jännittää :)